İlk Londra Seyahatinize Cosmo ile Hazırlanın

Reis ile Londra'da!

YAZAR: Kumru Kermen
Cosmopolitan x Reis / Fotoğraflar: Emre Yılmaz

Her ay olduğu gibi bu ay da çok sevdiğimiz bir genç kadını önemli bir ilkine hazırladık. Eda bir stylist ve geçtiğimiz yıllarda bir çekimde yollarımız kesişmişti. İlk defa Londra’ya yapacağı seyahatinden bahsedince hemen onunla bu çekimi planladık. Çok yakın zamanda Londra’da ilk mağazasını açmayı planlayan Reis de bu hazırlık için çok güzel bir iş ortağı oldu.

Hiç bilmediğimiz bir şehre gitmenin verdiği o heyecan ve merak duygusu gerçekten paha biçilmezdir. Görecek yerleri ve yapılacak aktiviteleri önceden planlamak dolu dolu bir seyahat geçirmek için önemli bir püf noktası. Eda bu seyahatinde şehir turlarına, alışverişe, Dua Lipa konserine, çok merak ettiği birkaç restoran ve kulübe gidecek. Her aktivitesi için önceden planladığı giysileri götürmesinin seyahatini çok rahatlatacağını belirttim. ‘Bugün ne giysem’ kaygısı olmaması aktivitelerine daha çok zaman ayırmasını sağlayacak. Hemen hava durumunu kontrol ettik, Londra bize göre çok daha serinlemiş. Kalın üstlerin ve paltoların zamanı gelmiş. Yağmur da gösterdiği için ona göre ayakkabı ve aksesuar seçeceğiz.

Takı Çantanı Unutma

Cosmopolitan x Reis

Kıyafetlerimiz kadar takmayı sevdiğimiz takılarımızı da kombinlerimize göre ayırmayı ve bir seyahat çantası yapmayı tavsiye ediyorum. Reis’ten aldığımız seyahat çantası bunun için ideal. Yanımızda götüreceğimiz küpeler, yüzükler, kolyeler ve bilezikler için ayrı ayrı ve çok yeterli gözü var. Eda’nın yanından asla ayırmadığı “E” yüzüğü, yakut taşlı kalp yüzüğü, burgu altın yüzüğü parmağından hiç çıkarmadıkları arasında. Bunlara ek olarak şık aktivitelerde takması için yüzükler de seçtik. Kolye olarak göz kolyesi bu seyahat hep boynunda olacak, yine kombinine göre ekleyebileceği tasma, zincir ve taşlı kolyeler de seçtik. Kolyeleriyle takım bileklikleri ve hiç çıkarmadığı künyeleri de çantamıza ekledik. Son olarak hiç çıkarmayacağı bir piercing seti yaptık ve farklı boyutlarda küpe seçtik.

Rahat ve Şık Olmanın Püf Noktaları

Seyahatimize Londra’da şehir turuyla başlıyoruz. Hem rahat hem sıcak hem de cool bir kombin seçtik. Kombinimizi ortaya çıkaracak detay ise kolyelerimiz oldu. Kat kat üç kolyeyle basic bir kombini çok daha havalı bir hale getirdik.

Cosmopolitan x Reis

İlk gün şehir turundan sonra odamıza gelerek biraz mola veriyoruz. Bu arada Cosmopolitan’ın yurt dışı sayılarından birini okuyarak dinleniyoruz. Sonrasında akşam için hazırlığa başlayacağız.

Akşam Şıklığı

Akşam planımız Sushi Samba’da yemek ve sonrasında restoran kulübe döndüğü için orada kalıp dans etmek. Londra’daki ilk akşamımız için özenmemek olmazdı. Özellikle bu seyahat için aldığımız siyah elbisemizi giydik. Daha önce taktıklarımıza ek olarak Reis’in Gala serisinden zümrüt detaylı bir kolye seçtik. En güzel aksesuarımızın kahkahamız olduğunu da eklemeden geçmeyelim.

Cosmopolitan x Reis

Akşam taktığımız küpe ve kolyeye yakından da bakalım.

Londra’da ikinci günümüzün sabahındayız. Sabah kahvenizi bir çift küpeyle almak istemez misiniz?

collage-reis.webp
Cosmopolitan x Reis

Londra’da ikinci günümüzde biraz müze gezip, biraz alışveriş yapacağız. Listemizde The National Gallery’de Leonardo Da Vinci tablolarını görmek ve Dover Street Market’taki butik markalara bakmak var. Rahat ama eğlenceli kombinimizi takılarımızla biraz daha eğlenceli hale getiriyoruz. Küp şeklindeki küpelere aşık olduk dersek yeridir.

Konserin En "Cool" Kızı

collage_reis_2.webp
Cosmopolitan x Reis

Bu akşam çok ama çok heyecanlı bir planımız var; Royal Albert Hall'de Dua Lipa konserine gitmek. Seyahatin ana sebeplerinden biri diyebiliriz. Eda bu akşam hem çok cool hem çok şık hem de rahat olmak istiyor. Kombinimizi de bu yönde planlıyoruz. Full denim look’umuzun star parçası ise, adı üstünde, safir taşlı yıldız kolyemiz.

Üçüncü ve son günümüz. Biraz buruk ama hayatımıza eklediğimiz eşsiz anıların mutluluğu ile son günümüze hazırlanıyoruz. Odada yapılan hızlı bir kahvaltı sonrası kendimizi Londra sokaklarına atıp, son günün keyfini çıkaracağız.

Son olarak bir seyahate çıkmadan önce hatırlamamız gerekenler;
kombinlerini baştan yap ve bavulunu öyle hazırla. Gittiğin yerin hava durumuna göre kıyafet almayı unutma. Takıların için de ayrıca bir çanta hazırla.
Her zaman takmayı sevdiğin takılara ek, özel kombinlerin için de yanına takı almayı unutma. Ve son olarak nereye gidersen git kendin ol, kahkahanı da yanında götür.

*Cosmopolitan x Reis iş birliği

Proje & Moda Editörü: Kumru Kermen
Fotoğraf: Emre Yılmaz
Kreatif Direktör: Dila Arık
Model: Eda İkinci
Moda Editörü Asistanı: Sena Canbek

Kumru Kermen
Moda Editorü
Wharton işletme ve pazarlama mezunu olan nadir moda editörlerindenim. Ayakkabı, çanta ve analitik düşünmeyi çok severim.