Super Bowl’dan Aklımızda Kalan 3 Reklam

Unutulmaz anlar, ikonik reklamlar!

YAZAR: Yiğitcan Genç
Erick W. Rasco/ GettyImages
Erick W. Rasco/ GettyImages

Kendrick Lamar’ın Super Bowl devre arası şovunda sahne alacağını öğrenince heyecanlandınız mı? Biz de öyleyiz! Ama itiraf edelim, Super Bowl sadece müzik ve futbol değil, en az bunlar kadar efsane olan reklamlar da var. Hazır mısınız? İşte bugüne kadar Super Bowl sırasında yayınlanan en iyi 3 reklam!

Tide

Hiç izleyip de “Bu reklam ne için?” diye düşündüğünüz oldu mu? 2018’de Tide, tam da bu kafa karışıklığını yaratmak için Super Bowl’da bir dizi reklam yayınladı. Her reklamda, izleyiciler bir ürün mü yoksa Tide reklamı mı izlediklerini merak etti. Bu sürpriz unsuru, izleyicilerin dikkatini çekerek onları reklam boyunca ekran başında tuttu.

Watch on YouTube

Snickers

2009’da Snickers’ın Super Bowl reklamında Betty White’ın futbol sahasına beklenmedik bir şekilde adım atması, büyük bir etki yarattı. “Açken sen sen değilsin” sloganıyla dikkat çeken bu reklam, mizah ve sürpriz unsurlarıyla öne çıktı. Snickers’ın bu reklamı o kadar beğenildi ki, Betty White’ın 88 yaşında “SNL”in en yaşlı sunucusu olması için Facebook’ta bir milyon imza toplandı.

Watch on YouTube

Pluto TV 

Pluto TV, Super Bowl'daki ilk reklamında "Couch Potato Farm" adlı komik bir tur sunuyor. Bu reklamda, insan boyutunda patateslerin özenle büyütüldüğü ve en iyi ücretsiz içeriklerle beslenildiği bir çiftlik tasvir ediliyor. Reklam boyunca, farklı patatesler favori programlarından bahsederken, çiftçiler onları canlı yayınlanan diziler ve filmlerle büyütüyor.

Watch on YouTube

Bolca kahkaha, duygusal anlar ve akılda kalıcı sürprizlerle dolu Super Bowl reklamlarını hatırlarken, bir dahaki sene neler izleyeceğimizi şimdiden merakla bekliyoruz!

yigitcangenc1
Yiğitcan Genç
Yazar
Yiğitcan Genç, dergicilik hayatına bone Magazine & Curated Magazine dergilerinde başladı. Bant Mag., Dadanizm, L'Officiel Hommes Türkiye, Based Istanbul ve GQ Türkiye gibi yayınlarda editörlük yaptı. Dijital dünyada güçlü editoryal içerikler yaratmanın önemine inanarak üretimine devam ediyor.
Devamını okumak için tıklayın